Amandas blog

En blog hvor jeg vil dele mine erfaringer, overvejelser og oplevelser med andre i min periode fra sommeren 2006 og frem.

Friday, November 09, 2007

En hård intro

Der sker en masse omkring mig hele tiden, så jeg næsten ikke kan følge med. Jeg rejste onsdag d. 31 oktober og har været i gang siden da med flere forskellige udflugter, nogle af dem har været 2-dages ture med overnatning på forskellige øer, har set mange eksotiske dyr, snorklet, fået mange indtryk, (lidt for mange i forhold til hvad min hjerne har kapacitet til), og alt i alt er det utroligt hvad man kan nå på bare en uge og det føles som om jeg har været her en hel måned.

Jenny og jeg besøgte blandt andet den lokale grill, som er tyve meter fra vores hjem og er allerede blevet ”ven” med en ladyboy, som synger der seks gange i ugen.. Jeg kan ikke rigtig vænne mig til de her mænd som er klædt som damer, og samtidigt er det som om det er helt normalt for thaierne, at det er sådan. Det tager vel sin tid inden man vænner sig helt til det..

Jeg vil skrive mere detaljeret om min introdage når jeg får lidt mere ro og til dem som har facebook, så er der lagt masser a fotos ud fra de forskellige ture.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home