Amandas blog

En blog hvor jeg vil dele mine erfaringer, overvejelser og oplevelser med andre i min periode fra sommeren 2006 og frem.

Sunday, September 09, 2007

En glædelig overraskelse



Denne morgen fik jeg en overraskelse. Jeg stod ved servicedisken og ordnede nogle småting, og lige pludseligt var der en pige som sagde ”Hej Amanda”. Jeg blev helt forskrækket og kiggede op fra mine papirer og prøvede at få øje på, hvem der havde sagt mit navn. Jeg fik pludselig øje på en dansk pige, som havde været på hotellet tidligere i juni med sin familie. De sagde godt nok, at de håbede på at komme tilbage i september, men det gjorde de altså og det var herligt at se familien igen. (Opgiver ikke familiens navne af hensynsmæssige årsager).
Det var en familie som jeg tidligere havde fået et nært kontakt med, og de var rigtig glade for at se mig, og omvendt. Stor overraskelse og jeg så frem i mod ugen som ville komme.
Det var en stille og rolig dag, hvor det endte med, at jeg var hele dagen på hotellet. Gad ikke at gå hjem i min siesta (min pause midt på dagen), så det blev et langt frokostbesøg i restauranten med Hanne. Efterfølgende lavede vi vafler, som gæsterne kunne komme og købe, og dagen sluttede (selvfølgelig) af med en tur i poolen sammen med den danske pige med flere.




Her er jeg ved at bage vafler ved poolen :

0 Comments:

Post a Comment

<< Home