Amandas blog

En blog hvor jeg vil dele mine erfaringer, overvejelser og oplevelser med andre i min periode fra sommeren 2006 og frem.

Sunday, August 26, 2007

Mors første feriedag

Mor og Jytte havde aftalt at være på hotellet den dag, og det passede fint, da jeg også skulle være der hele dagen. Havde blandt andet dansk velkomstmøde og efterfølgende lavede jeg belgiske vafler på hotellet, så folk kunne komme og købe hvis de ville. Det var helt underligt at mor var på hotellet igen, og hele hotellets personale kunne genkende henne og sagde ”oh.. welcome anne”.. (Anne på tyrkisk betyder mor... ha ha ) Det var en flot modtagelse og det var en fin dag på hotellet.

Lidt papir arbejde i Open House :



Her laver jeg så vafler ved restauranten. Populært at lave vafler og folk kan købe vafler med sig hen til deres liggestole ved poolen :



Kokkene kom på besøg ved poolen og lavede en masse sjov og ballade.
Fra venstre - Serhat, Keriman, Yunus og Ahmet :



Om aftenen var vi med til Hotellets Turkish Night og jeg var med som gæst, så jeg havde civile klæder på mig :



Animation dance :

0 Comments:

Post a Comment

<< Home