Amandas blog

En blog hvor jeg vil dele mine erfaringer, overvejelser og oplevelser med andre i min periode fra sommeren 2006 og frem.

Tuesday, August 07, 2007

Hjem onsdag????

Det er sådan jeg har ferie fra i morgen af (8. august) og en uge frem. Jeg står på standby på Københavner flyet hjem, så hvis der er nogen som ikke dukker op, så er billetten/pladsen min og så tager jeg til Danmark på ferie i en uge og rejser tilbage igen d. 15. august. Hvis der ikke er plads, så har vi et fly til Malmø, som går få timer efter, som jeg også står standby på, og hvis jeg får plads på dét fly, så tager jeg bare broen over til København.
Skulle jeg være så uheldig at jeg ikke får nogen plads overhovedet, så tager jeg bussen retur til Alanya og så vil jeg på dykkerkursus i min ferie.
Ligegyldigt hvad som kommer til at ske, så tror (håber) jeg det bliver en succes.

Jeg er i hvert fald meget spændt og har af samme grund ikke taget glæderne på forskud, da jeg tror det vil være en kæmpe skuffelse, hvis jeg ikke komemr hjem.
Spændende i hvert fald, og måske bliver næste opdatering på bloggen fra Danmark. Hvem ved??

0 Comments:

Post a Comment

<< Home