Amandas blog

En blog hvor jeg vil dele mine erfaringer, overvejelser og oplevelser med andre i min periode fra sommeren 2006 og frem.

Tuesday, July 17, 2007

En dag med overraskelser.



Var træt og havde servicetelefonen hele dagen på job.
Faktisk blev jeg hel høj af at have telefonen. Det er så spændende når den ringer. Man aner ikke om det er nogen som er sure i den anden ende, nogen som blot har brug for et råd, en læge, en som vil bestille flybillet eller en som blot vil spørge om man skal have en trøje med på en udflugt..) ha ha.. det sidste var mest ment som en joke, for det var der nogen som ringede og spurgte om, da jeg var på Tenerife. De ringede på servicetelefonen for at spørge om man skulle have en trøje med op til Teide. Der må man bare stadig møde gæsten hvor han/hun er og tage spørgsmålet alvorligt og fortælle at man er jo oppe i over 3000 meters højde, hvilket betyder i Alpin zonen, så det ville nok være en god idé.
Dog ringer de ikke om sådanne ting her, men nogen gange er det tilsvarende ting og sager man bliver mødt med i den telefon. Utroligt underholdende til tider og jeg blev hel ”høj” af at have den som sagt, da der sket noget nyt og jeg skulle til at bruge ”min hjerne” på en anden måde, end den rutinedannende facon.
Mens vi så kørte rundt skulle Hanne og jeg så lege babysitter for servicetelefonen også, og besvarede telefonen, ringede til kontoret, bestille udflugter som skulle bookes og spørgsmål besvares om hvornår gæster skulle hentes med bus til onsdag når de skulle hjem med transfer og lige en ottende som skulle have en læge osv osv.. Der skete i hvert fald ikke for lidt mens vi kørte rundt til hotellerne. Og generelt kan det mærkes at vi er ved at komme ind i toppen af højsæsonen. For hver dag der går, er der mere og mere at se til og flere ting som sker.

Billeder fra byturen dagen før. Og ja, sådan der en Strawberry Daiquiri ud, når man bestiller den på Sky Lounge Bar :





Hjemmesiden til Sky Lounge Bar : http://www.skyloungebar.com/

0 Comments:

Post a Comment

<< Home