Amandas blog

En blog hvor jeg vil dele mine erfaringer, overvejelser og oplevelser med andre i min periode fra sommeren 2006 og frem.

Wednesday, June 20, 2007

Surf race og Lufthavn

Havde surf race om formiddagen som aktivitet sammen med Meeri, min finske kollega. Det er utroligt populært blandt børnene og det motiverer mig sådan at have aktivitet, når jeg kan se at børnene ren faktisk synes det er sjovt og er glade.





... og så sørgede Josephine lige for, at jeg også røg i poolen.



... hvilket jeg benyttede mig af, så jeg skulle selvfølgelig også lige prøve.



Så var det tid til endnu engang at tage i lufthavnen. Jeg skulle følges med Marie, praktikanten, og idet hun er praktikant og ikke uddannet guide, så må hun ikke selv kører transfer osv, så det var en meget afslappende transfer for mig til lufthavnen, da Marie gav informationen og jeg blot skulle være med. Jeg kørte til gengæld alene hjem og det var en bus fyldt med svenskere, da der kun kom svenske gæster den aften, så hele min transfer tilbage til Alanya blev på så svensk eller ”skandi” som muligt. Udfordrende og morsomt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home