Amandas blog

En blog hvor jeg vil dele mine erfaringer, overvejelser og oplevelser med andre i min periode fra sommeren 2006 og frem.

Tuesday, June 19, 2007

Dimçay og bryllup

Da vi stadig havde bilen tirsdag morgen, så benyttede vi lejligheden til at køre til Dimçayfloden. Vi tog der ud lidt tidligt og fik brunch på tømmerflåderne og så flød vi ellers rundt der og bare slappede af og nød livet. Dejligt bare at lytte til vandet som rislede og se lidt på nogle ænder og bare lave ingenting.
Jeg skulle først møde klokken 14:00, så vi nåede også en tur op til Dim Grotten som også er i samme område.









Om aftenen var jeg og mine kollegaer til bryllup. Hotellets fotograf skulle giftes, så vi havde taget fint tøj på og oplevede det tyrkiske bryllup mens mor og Josephine så Show Night på hotellet. Brylluppet var med helt andre traditioner og der var vel omkring 200 mennesker, hvor 8 af os var fra Skandinavien, resten var tyrkere. Alle fik kiks og juice. Hvis det havde været i Skandinavien, så havde det godt nok været en dårlig joke, at man ikke fik tilbudt et glas vin m.m., men det havde selvfølge noget at gøre med den muslimske religion og det var i hvert fald en meget anderledes oplevelse.
Josephine var blevet taget op på scenen den aften og skulle agere som en tosse. Det ville jeg gerne have set.. ha ha.


Her er vi på hotellet inden vi skal til bryllup. Fra venstre : Mig, Esin (receptionist), Kemal (Hotel maneger), Louise, Hanne og Meeri.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home