Amandas blog

En blog hvor jeg vil dele mine erfaringer, overvejelser og oplevelser med andre i min periode fra sommeren 2006 og frem.

Monday, June 18, 2007

En tur til Side

Denne dag havde jeg fri, så vi valgte et leje en bil og kørte da til Side for at være ”rigtige turister”.
Vi så den romerske by og mor var helt fascineret af alle de gamle ruiner, så der blev taget omkring 150 fotos.



Jeg slappede af og nød bare at gå rundt i samværet med de andre og vi fik pruttet os godt ned i pris i en butik, hvor vi købte nogle fantastiske lamper.
Da vi nåede til den ”antikke” og ældste del af byen var Josephine og jeg vældige umulige Umulig vil altså sige at man er i et meget træls humør pga varme og overtræthed, pjattet og generelt lidt barnligt humør)... Ved ikke hvordan jeg elelrs skal definere min families brug af ordet "Umulig". Det gjorde i hvert fald at Josephine og jeg lejede jorden er giftig.
Her er en "lille" fin billedserie.












.... ja så kom der en mand forbi. Han forstod slet ikke hvad vi lavede og jeg ville nu også glo en ekstra gang hvis jeg var kommet forbi og ikke anede hvad det var der var gang i.






















.. ja og så nåede vi endelig frem i mål... puhaa!!!



Vi kom trætte hjem fra Side, og alligevel blev det til hyggelig middag på restaurant Red Tower, og en lille bytur på Sky Lounge, hvor der er en helt utrolig udsigt over hele Østrestranden af Alanya.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home