Amandas blog

En blog hvor jeg vil dele mine erfaringer, overvejelser og oplevelser med andre i min periode fra sommeren 2006 og frem.

Thursday, June 21, 2007

Water Planet og Karaoky

Det var en rigtig skøn dag. Vi var tre guider som var i poolen og havde Water Polo og gav den ”maks gas”. Jeg var halvt med på det ene hold og samtidigt dommer og skulle råbe point op og heppe på alle de forskellige sprog. Mor og Josephine var også med, og alle var fuldt engagerede. Det var underholdende og rigtig god stemning blandt alle som også var rundt om poolen og så på.
Efterfølgende gik vi over til vandrutsjebanerne og prøvede dem og det var faktisk første gang jeg prøvede rutsjebanerne, så det var vel også på tide.



Om eftermiddagen havde vi Teamdag, hvilket betød at hele team SunGarden skulle i WaterPlanet, og det var så heldigt at Josephine havde fået lov til at tage med også. Vi prøvede næsten alle rutsjebanerne og vi havde en sjov eftermiddag. Inden Water Planet lukkede prøvede min sambo Jenny bungie jump. Det var så vildt at se hende kaste sig ud over og bare hænge der i elastikken.

Her er nogle sjove fotos fra Water Planet. Først et af mig og Josephine med special hairstyle :



Og et foto af hele mit team. Fra venstre står finske Meeri som er på samme hotel som jeg, Louise på skuldrene af mig, ved siden af sidder Jenny K på skuldrene af Hanne, så sidder finske Anne på Christoffer og foran står Charlotte, og ved siden af sidder Jenny E min sambo på min service chef Emeli og til sidst sidder Jenny J på skuldrene af danske Thea.





Om aftenen var der partnermiddag på en ny restaurant og der fulgte Josephine og mor med, og vi var bare så mange mennesker. Maden var rigtig god og det var et hyggeligt sted.
Da der var mange som havde fri dagen efter, så var der mange som tog videre i byen, og de fleste af os endte på en karaokybar hvor der var underholdning for alle pengene. Jeg var oppe at synge Asereje ”The Ketchup song”, på trods af jeg var hæs. Det var så morsomt og folk var vilde. Rigtig sjov aften som blev sluttet af på en af stamstederne, Bistro Bellman.



Mig og Christoffer på Bistro Bellman :

0 Comments:

Post a Comment

<< Home