Amandas blog

En blog hvor jeg vil dele mine erfaringer, overvejelser og oplevelser med andre i min periode fra sommeren 2006 og frem.

Sunday, June 24, 2007

På hotellet og Turkish Night

Billeder fra Open House :





Det var en hel almindelig arbejdsdag med Open House og aktiviteter. Og da den stod på surf race i poolen igen, og hverken Hanne eller jeg havde ekstra skiftetøj med, så plagede vi Kemal (hotel manegeren) om en t-shirt. Rigtig fed bluse med hotel logoet på.
Her er et foto af en svensk-tyrkisk pige som slet ikke turde prøve surfbrættet, så jeg gav mig og sagde jeg kunne sidde med hende, selvom planen på ingen måde var, at blive våd den dag. Ha ha ha..



Om aftenen var der Turkish Night, hvor Hanne og jeg skulle være der til Mini Disco, og vi sad så sammen med mor og Josephine.
Det var så sjovt at se deres begejstring over showet osv, da de jo selvfølgelig aldrig har set showene før, og for mig betød det slet ikke hvilket show vi så, for bare det at være i selskab med mor og Josephine, var det som betød noget for mig og det var dejligt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home