Amandas blog

En blog hvor jeg vil dele mine erfaringer, overvejelser og oplevelser med andre i min periode fra sommeren 2006 og frem.

Thursday, July 19, 2007

Team Crazy Cats Dag

I dag havde alle stort set normal arbejdsformiddag. Det havde jeg dog ikke. Jeg havde samtale med min service chef i to en halv time. En samtale hvor vi blandt andet kommer ind på jobbets nuværende stilling og hvad ens ønsker og planer er med fremtiden, og hvad man vil søge for næste sæson, altså vintersæsonen osv. Jeg havde det bestemt ikke godt den morgen og det var utrolig frustrerende for mig at sidde til den samtale og skulle pludselig til at planlægge en masse om min fremtid.

Det mest frustrerende eller det som gjorde det ”ubehageligt” ved at skulle tage valget var måske ikke så meget om at prøve noget nyt eller se fremtiden i øjnene eller finde ud af hvor man kunne tænke sig at arbejde, men mere det at skulle indse, at man skal give slip på den tilstand, det sted, de kollegaer, hotel osv., hvor jeg er i lige nu. For grunden til at man har samtalen, er jo fordi man pludselig indrømmer overfor sig selv, at man skal videre og ikke skal blive i det man er i.

Det gjorde i hvert fald at jeg var halvvejs ked af det og nede i et stykke tid, da man pludselig blev mødt med virkeligheden og da jeg opdagede at det var jo egentlig sådan det hang sammen. Og ja... Det bliver et kæmpe mareridt at skulle rejse her fra. Både mht. landet, menneskerne, kulturen, hotellet, kollegaer og ikke mindst sine nærmeste venner som er omkring een nu.
Måske er det sådan et lille skub der skal til, for at man ”vågner op” og finder ud af hvad man vil. I hvert fald, så var det to en halvtimes hyggelig brunch med service chefen og jeg fik ”karakter” for mit arbejde, udtalelser og mundtlige bedømmelser og vurderinger. Det endte med at jeg søgte, og så må vi se hvad det bliver til. Man søger første, anden og tredje prioritering, og så er der selvfølgelig større chance for at havne på en af de Kanariske øer her til vinter, da det er begrænset hvor mange steder man kan rejse hen her i vinterperioden, som ikke er langdestinationer.

Her står pernille, Richard og jeg og "mingler" udenfor kontoret :



Da klokken var 14:00 var det ”Team Crazy Cats” dag, hvilket er vores navn for team Sun Garden. Vi var delt op i tre hold, og Christoffer, Jenny og jeg skulle være klædt og møde op i lyserødt tøj. Det var meget vanskeligt, da det ikke er det mit skab består mest af.
Vi tog på Palm Beach og solede, slappede af, badede og spillede en masse volleyball og det var en herlig eftermiddag. Ved syv tiden mødtes vi så alle igen og spillede minigolf, og jeg var blev så skoldet i ansigtet, så det var helt ulideligt at gå rundt i over tredve graders varme og spille minigolf, mens ens ansigt bare drev af sig. Det blev til at de tre hold spillede minigolf mod hinanden og jeg blev faktisk dybt overrasket over mig selv, da jeg faktisk var rigtig god, (ellers var jeg bare heldig, ha ha)





Aftensmaden var på en meget fin og utrolig lækker restaurant, som lå nede mod centrum. Alt var kvalitet, stilet, specielt og luksus. Et sted der virkelig kan anbefales, hvis man ikke har noget i mod at betale danske priser i Tyrkiet. ;)
Det var hyggeligt og efter middagen og efter alle havde spændt deres bælter op, for at kunne få luft, så var vi nogle stykker som gik videre i byen en lille tur, og min sevice chef, Hanne og jeg endte på Sky Lounge (surprise) og mødte bartenderne og mødtes blandt andet nogle fra hotellets personale.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home