Amandas blog

En blog hvor jeg vil dele mine erfaringer, overvejelser og oplevelser med andre i min periode fra sommeren 2006 og frem.

Saturday, August 11, 2007

Mormors 75 års fødselsdag



Familien var samlet og vi fejrede 75 års fødselsdag. Det var kun den nærmeste del af familien og det gjorde at det blev mere intens og jeg nød samværet og de hyggelige timer med snak, alt for meget mad, dybe samtaler, champagne, sjov med fætre og kusinerne.
Min mor har lært sig hvordan man sabler halsen over på en champagne med en sabel, så det var rigtig festligt og fødselsdagen varede i mange timer. Jo mere jeg var sammen med familien, jo mere gik det op for mig hvor meget jeg egentlig havde savnet dem.
Her er lidt fotos fra selve dagen.

Mine to kusiner fra Danmark og mig :





Her er jeg i haven og spiller bold med de andre, efter der havde været en ordentlig regnbyge. Det var så skønt at opleve regn og lave temperaturgrader mens jeg var i Danmark:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home