Amandas blog

En blog hvor jeg vil dele mine erfaringer, overvejelser og oplevelser med andre i min periode fra sommeren 2006 og frem.

Saturday, August 18, 2007

SYG (igen igen)

Onsdag aften efter min dag på det åbne hav, havde jeg mavepine og diare, og det fortsatte til frem til fredagen med og nu også til i dag lørdag, hvor jeg har mavepine og mavekneb hver gang jeg spiser eller drikker noget. Fik derfor besøg af lægen, som nu har udskrevet tre forskellige piller, som jeg skal tage i fem dage og har informeret mig om hvad jeg må spide, og hvad jeg bestemt ikke må spise. Nogle af kollegaerne mener at det er pga. den danske mad, andre pga., at jeg er kommet tilbage til den tyrkiske mad, og måske har jeg fået de her maveproblemer efter dykning, da jeg faktisk kom til at sluge noget vand, mens jeg ikke havde mask på og mens vi lavede øvelsen, hvor vi havde slukket for min ilt.
Et eller andet er i hvert fald hændt, så jeg er hjemme i dag lørdag fra job, og håber på at være frisk igen i morgen.
Det er så kedeligt at være syg, og det gør så ondt i maven :(

0 Comments:

Post a Comment

<< Home