Amandas blog

En blog hvor jeg vil dele mine erfaringer, overvejelser og oplevelser med andre i min periode fra sommeren 2006 og frem.

Tuesday, August 14, 2007

"Hjemme" igen i Alanya

Det var alt i alt en perfekt sommerferie på trods af den kun varede i fire dage i Danmark. Det var hele ferien værd at komme hjem, at opdage hvor meget man havde savnet venner og familie og jeg fik nået så mange ting, at man skulle tro jeg havde været i Danmark i to uger. Helt vildt.
Jeg var blandt andet på café om søndagen med gymnasieveninderne hvor vi fik lækker brunch og jeg nød hvert sekund og det var virkelig det man kan kalde "kvalitets-tid". Så skønt at se folk igen og her er lige et foto af Marie og mig. Marie besøgte mig også dengang jeg var på Tenerife:



Er nu kommet tilbage til Alanya og det er også skønt at være tilbage. Jeg blev meget "afklaret" på min tur hjemme, så jeg glædet mig lidt til at komme tilbage og "prøve min nye livsstil af", og ren faktisk nå nogle af de mål og ting jeg går og snakker om jeg vil.

Jeg have en meget speciel flytur med Anatolienrejser og en endnu mere speciel transfer til Alanya. Helt utroligt firma på en meget ironisk måde. Kan slet ikke forestille mig, hvordan MyTravel skulle kunne fungere hvis vi kørte med samme princip som dem. Man må sige der er stor stor forskel på service og kvalitet.
Ankom ca. 23:30 til lejligheden hvor hele huset havde fest pga. noget fødselsdag og alle skulle stort set videre i byen, så jeg var med en halv time, drak en flaske vand og gik hjem og sov.

Har fri både tirsdag og onsdag, så de sidste to feriedage kommer til at gå med at pakke ud, lege med mit nye kamera (ixus 950), som jeg købte mig, oprydning, en tur til stranden, ringe m.m.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home