Amandas blog

En blog hvor jeg vil dele mine erfaringer, overvejelser og oplevelser med andre i min periode fra sommeren 2006 og frem.

Friday, August 31, 2007

Mors sidste dag i Alanya

Ugen mens mor var her gik alt for hurtigt, og selvom at vi havde set hinanden hver dag, så havde vi ikke haft sådan rigtig kvalitets tid sammen, idet jeg arbejdede alle dagene og det er begrænset hvor meget man får ”set” til hinanden på en biltur. Jeg havde i hvert fald nyt besøget og det havde været en skøn uge.
Vi var på stranden den sidste dag inden Jytte og mor tog hjem. Jeg, som guide, havde fået lov til at bestemme hvilken strand vi skulle gå til, hvilket endte med at være ret upopulært. Jeg havde slet ikke tænkt på at det muligvis ville være et dårligt valg, den strand jeg valgte, i forhold til at de var dårligt gående og at det helst skulle være nemt at komme i vandet. UPS! Det er nemlig sådan at på Damlatas stranden ligger der store sten ude i vandet og man på decideret klipper inden man kommer tilstrækkelig langt nok ud hvor man ikke kan bunde. Vi fik da solet i et par timer og da kl. var 14:00 skulle jeg til Open House på hotellet.



På vej hjem fra stranden så vi en skildpadde. Den gik midt på fortovet og det var lidt surrealistisk at gå i sin egen verden, og pludselig få øje på en skildpadde. Mor ”hjalp” den selvfølgelig, så den kunne komme ind til kanten, for der er jo nogen mennesker der mener at hele universet ligger i deres hænder og dermed også er deres ansvar ;) he he he...
Der var ikke så mange børn, men Hanne og jeg fik en masse sjov ud af at lave masker og farvelægge dem. Vi fik blandt andet hotel manegeren til at tage masken på, mens han gik rundt i receptionen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home