Amandas blog

En blog hvor jeg vil dele mine erfaringer, overvejelser og oplevelser med andre i min periode fra sommeren 2006 og frem.

Monday, September 10, 2007

HOLA BALLOO team day

Ja, her ses Mrs. Amanda, der er ved at charmerer sig ind på en dukke midt på gaden :




Hele AYT skulle mødes til team dag. (Det vil sige alle guider som arbejder i Side og i Alanya). Vi havde ingen information fået, så vi var lidt spændte på hvad som skulle ske. Vi var blevet delt op i fire blandede grupper, hvor vi skulle besøge forskellige samarbejdspartnere, løse nogle opgaver, besvarer spørgsmål.



Vores gruppe skulle være Japanere, en anden gruppe skulle repræsentere Frankrig, en tredje gruppe var Zimbabwe og den sidste gruppe var USA. Alle havde klædt sig ud, alt efter hvilken nationalitet folk var, og da vi gik rundt i Alanya by, råbte folk efter os, og der var decideret nogle tyrkere som var dumme nok til at tro at vi vare fra Asien, for de begyndte at kommunikere med os på kinesisk. Det var en meget lang dag, og da vi nærmede os aften, så var folk trætte og prøvede alligevel at holde humøret højt, idet der var stemt til bytur om aftenen, hvor de fleste skulle ud.

Her ses Zimbabwe gruppen :



Og Frankrig :



I løbet af dagen havde vi mange forskellige opgaver, så som at skrive sange, fedte for service cheferne, have lavet et skuespil til om aftenen, få en lokal tyrker til at synge ”I will survive” og mange andre ting. Vi havde blandt andet en opgave, hvor vi skulle få så mange ting fra folk i løbet af dagen, ved at rive et stykke toiletpapir af en rulle, og så lave en ”bytte købmand”, og få en ting i stedet. En af opgaverne var også at vi skulle dykke efter skeer i en pool og gøre det hurtigst på tid.
En tredje opgave var at få så mange mennesker fra gaden som overhoved muligt med til at danse ”the chicken dance”. (Og jo flere turister og lokale, desto flere point).
Vi skulle blandt andet besøge Sun Park Garden hotellet, hvor vi skulle vaske en bil på den mest kreative måde, og vores opgaverunde sluttede af på Sun Park Beach hotellet, hvor vi skulle spise æble fra vandskål og efterfølgende grave hovedet ned i en skål med mel og finde vingummibamser i melet. Vi var overfyldte med mel både på tøj, ansigtet og inde i næseborene, og mange andre steder.
En fra mit hold skulle blandt andet spise en hel pakke med mariekiks så hurtigt som muligt, og jeg blev så den, som skulle drikke en hel liter ferskenjuice på kortest tid. Jeg skulle ikke bare drikke den, men det skulle gøres igennem en snorkel. Der var så en fra holdet som skulle hælde juicen, mens jeg drak.

Her ses et billede af selve processen :



Jeg var så proppet og mæt efterfølgende, at jeg havde følelsen af at jeg måtte kaste op flere gange. Det gjorde i hvert fald, at da vi alle skulle mødes senere til stor tyrkisk middagsbuffet, så kunne jeg absolut ikke spise nogen ting. Jeg var generelt slet ikke i humør til at feste og tage videre i byen, så jeg tog hjem efter nomineringerne og efter alle gruppepræsentationer af de forskellige opgaver, var blevet vist. Det viste sig at Japan, min gruppe, vandt da vi havde besvaret flest rigtige spørgsmål og vi havde løst opgaverne hurtigst og bedst. Yyeehhaa!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home