Amandas blog

En blog hvor jeg vil dele mine erfaringer, overvejelser og oplevelser med andre i min periode fra sommeren 2006 og frem.

Thursday, November 22, 2007

5. nov - Dag 2 i Khao Sok

En lille trærod fra junglen ;)



På dag nummer to skulle vi vandre i junglen. Alle fik en vandrepind og havde fået besked på at tage gode sko på, som måtte blive våde med mere.
Jeg følte mig rimelig klar i mine nye jungleshorts og med "ritz ratz sandaler" fra mrk. Colombia. (ja det var en detalje som lige skulle med).



Vi havde første udfordring ved floden, hvor vi skulle stå på en bambus lignende tømmerflåde og holde balancen, mens vi blev transporteret til den anden side af bredden.



Efter høj luftfugtighed, vandring og efter at have kravlet over og under træer, set utrolige planter, lianer med videre, så var der frokostpause, da vi alle trængte mest til det og det smagte himmelsk. Maden blev serveret i en halv kokosnød og så nød vi ellers stilheden, vores klamme fugtige kroppe og lyden af "regnskov.". Fed og udfordrende "gå" tur.



Senere fik lige taget et sejt teamfoto af os i Khao Sok inden turen gik hjemad. En naturoplevelse der sagde spar to og et godt indtryk af regnskoven fik vi med os hjem efter disse to oplevelsesrige dage. Kunne slet ikke forstå vi bare havde været afsted i to dage med alle de oplevelser, alle de dyr vi havde set og ikke mindst alle de ting vi havde nået. FANTASTISK!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home