Amandas blog

En blog hvor jeg vil dele mine erfaringer, overvejelser og oplevelser med andre i min periode fra sommeren 2006 og frem.

Tuesday, November 27, 2007

13. nov. - Første fridag

Første fridag jeg havde set meget frem til. Jeg var en lille tur på Kata Beach og fik set hvordan ffolk lå og nød livet i vandkanten med øl og frugtshakes. Tuk tuk chauffører gjorde deres bedste for at få så mange penge som muligt ud af turister ved at køre dem hjem fra stranden. Nogle lå og slappede af i hængekøjer og andre var ved at få thaimassage på stranden.

Jeg fik oberveret mange ting og så blandt andet et af de mange tsunamitårne, som de har bygge langs kysten i tilfældet af, at der skulle komme en tsunami igen.
Lidt vildt at tænke på at tsunamien for fire år siden havde ødelagt hele denne kyststrækning, som igen er et velfungerende turistområde.



0 Comments:

Post a Comment

<< Home