Amandas blog

En blog hvor jeg vil dele mine erfaringer, overvejelser og oplevelser med andre i min periode fra sommeren 2006 og frem.

Wednesday, May 23, 2007

Sun Garden Kick-off

Jeg nyder det stadig, som I nok kan læse ud fra min blog. Her sker noget nyt hele tiden og det der motiverer mig mest er, at hver dag er uforudsigelig, at der sker noget nyt i skemaet hver uge og at man konstant er omgivet af positiv energi.



Mandag eftermiddag havde vi ”Sun Garden Kick-off”. Hvilket betød, at alle som arbejder med Sun Garden konceptet skulle mødes i Side og have en masse information og gode råd osv af Sharni (min tidligere guideskolelærer, som nu sidder i Stockholm som den hovedansvarlige for Sun Garden konceptet).
Det var hyggeligt at se Sharni igen og gode timer vi havde i Side, hvor vi kom med masser af idéer og pludselig fandt man selv ud af, at man selv var fuld af idéer, som man ikke anede man havde.
Alle Sun Garden teams havde forberedt to Mini Disco danse hver, så dem viste vi også for hinanden og folk gav den hele armen, på trods af det var så simple danse, så børn skulle kunne følge med på dem. Hylende skægt og især morsomt at se dem som på ingen måde har en form for rytmesans i kroppen. Vi sad alle med tårer i øjnene og var ved at tisse i bukserne. Kanon underholdning.

Om aftenen tog vi så alle til Manavgat og mødtes med alle de andre guider. Vi skulle sejle på Manavgatfloden ”by night” og der var kun My Travel staff ombord på båden.
Hyggelige timer med snak, musik, god mad, Mini Disco danse med mere.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home