Amandas blog

En blog hvor jeg vil dele mine erfaringer, overvejelser og oplevelser med andre i min periode fra sommeren 2006 og frem.

Monday, May 07, 2007

Ingen telefon

Var i lufthavnen og kom hjem omkring klokken to på natten. Sent i forhold til at jeg skulle tidligt op og have to velkomstmøder.
Det første møde trak ud og der var så mange som havde spørgsmål og som ville købe billetter efter mødet, så jeg var forsinket til mit andet møde, som skulle holdes på et andet hotel.
Emeli min service chef, og som er svensk, gik ind i lokalet til alle danskerne og præsenterede sig. Hun sagde blandt andet at hun vidste jo godt at danskerne meget hellere ville have et møde på dansk fremfor af hende på svensk, så der ville lige gå fem minutters tid, for så ville der komme en dansk guide, som hun havde hyret akut til mødet. Man må sige et det var en lille hvid løgn, og da jeg ankom var de fyrre danskere som sad og ventede på mig glade og klappede, og nogle sagde decideret det var godt jeg kunne komme.. ha ha ha..

Min telefon fungere ikke i øjeblikket, da der går en uges tid før den bliver helt registreret, så hvis nogen vil i kontakt med mig, så er det på min mail.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home