Amandas blog

En blog hvor jeg vil dele mine erfaringer, overvejelser og oplevelser med andre i min periode fra sommeren 2006 og frem.

Tuesday, April 17, 2007

Praktisk info!!



Jeg har fået mig et tyrkisk mobil nr, så hvis det var tilfældet at nogen vil i kontakt med mig eller kunne tænke sig at ringe, så er nummeret her:

+90 539 579 31 74

Ellers vil jeg påminde jer om, at min mailadresse stadig eksisterer, og det kunne være sjovt for mig at vide, hvor mange der ren faktisk læser min blog, så please send mig en lille mail. Desuden er kunne et andet argument være, at der har været fejl på min mail, så halvdelen af folks adresser i min adrssebog er blevet slettede, så under alle omstændigheder, SKRIV TIL MIG, så jeg har DIN adresse.

amanda_rico@hotmail.com

TAK!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home