Amandas blog

En blog hvor jeg vil dele mine erfaringer, overvejelser og oplevelser med andre i min periode fra sommeren 2006 og frem.

Wednesday, March 14, 2007

BENALMADENA PUEBLO




Min hjerne kunne ikke helt finde hoved og hale i, hvor jeg var og det tog
faktisk et godt stykke tid for mig, før jeg kom i tanke om, at jeg var fløjet
til Malaga aftenen før, og at jeg vågnede op i Benalmádena Pueblo i mit
værelse hos min far.
På trods af at det var rigtig koldt inde i huset, så var det herligt at gå rundt og nyde alle fars ting og den stemning, som er i hele huset og selv den ufærdige , malede væg, som har ventet på at blive malet i et par år. Alting lignede sig selv og hele huset mindede om min abuela og min far
Havde aftalt at spise morgenmad med min far henne på en af barerne på hovedgaden, for
han havde en halv times pause om formiddagen. Vi mødtes halv elleve og jeg
glædede mig sådan til at skulle hilse på Mary Carmen, som er ejeren af
baren. Det viste sig bare, at hun slet ikke var der, og jeg kunne mærke skuffelsen stige indvendigt. Det viste sig at hun var taget på en uges ferie, og først kom tilbage om mandagen, (den dag jeg rejser tilbage
til Tenerife) ØV.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home