Amandas blog

En blog hvor jeg vil dele mine erfaringer, overvejelser og oplevelser med andre i min periode fra sommeren 2006 og frem.

Tuesday, March 13, 2007

På besøg i Malaga

Der er gået noget tid efter Maries hjemrejse og jeg har arbejdet med det sedvanlige. Vejret er blevet bedre og man kan se foråret er begyndt her på øen. Syntes ellers der var mange blomster før, men nu er der endnu flere farver og mere frodigt end før og byen er harmonisk og skøn. Har været en del svækket af noget sygdom,. hvilket har taget en del af min energi, så jeg har haft lidt svært ved at holde humøret oppe, men dagen i dag er endelig kommet.. nemlig dagen hvor jeg skal til Malaga på familiebesøg. Jeg skal flyve fra den nordlige lufthavn "Los Rodeos" og så tager det faktisk 2 timer og tyve minutter at flyve til Malaga, hvilket overrasker mig. Det ligger åbenbart længere væk Tenerife, end man lige går og tror.
Jeg flyver i aften og skal lige hjem og lukke kufferten. Jeg har fået en god ven (en af buschaufførerne) til at give mig et lift, da ingen af kollegaerne har tid. Hel perfekt at kunne spare taxipenge, når ens løn ikke er den største indkomst man har sig.
Hver dag sker der ellers noget nyt og man oplever nye ting. Busser, som ikke er til tiden i lufthavnen så vi må sende 300 gæster afsted med taxier, en kone som omkommer på sin ferie, en som snubler og brækker armen, et tvillingepar, som fyler 60 år osv osv.. Så der er hver dag ting at tage sig til og nye uforudsigelige udfordringer, hvilket til tider kan være anstrængende, ikke at vide, hvad dagen bringer, og samtidigt synes jeg at det er noget af det bedste ved det her arbejde. Nemlig at ens dag ikke er forudbestemt. Der kan altid ske eller opstå noget, hvor det bare kræver at man trækker på skuldrene og er fleksibel.

Nu går turen til MALAGA!!!! (Er retur igen på Tenerife mandag d. 19. marts 2007)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home