Amandas blog

En blog hvor jeg vil dele mine erfaringer, overvejelser og oplevelser med andre i min periode fra sommeren 2006 og frem.

Tuesday, February 27, 2007

Karneval i Puerto de la Cruz

Så sluttede karnevallet efter mange optog, konkurrencer, spærrede gader, banker og butikker som lukkede kl. tolv midt på dagen, ruder som vibrerede i takt til musik, sene nætter, for lidt søvn og fantastiske sjove og fede minder og oplevelser for livet.



Det første foto er en masse folk som er klædt ud til karnevallet i havnen og lyskæderne var sat op i hele den gamle bydel og mindt 50 forskellige boder hvor man kunne købe drinks.




Det store hit i år var mænd i kvindetøj.. Et godt eksempel er "bruden" med sin penis-buket.





Jeg selv var klædt i guld fra top til tå og med masser af glitter. Og ja, det ER mig på billedet med afrohåret.




Når man bestiller drinks her, så får man altså bowler med alcohol. Typiske eksempler på drinks ses på billedet og drinken helt ude til højre kaldes en "Carmen". Rigtig god kold-frugt-suppe har mor og jeg døbt den. Man skal ikke have spist særlig meget, hvis man skal have en "Carmen" senere i byen.. puuhhaa!! Den mætter...

Jeg glæder mig til at holde mine fire feriedage, det har jeg ikke prøvet siden oktober, inden jeg tog på guideskole. Ret vildt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home