Amandas blog

En blog hvor jeg vil dele mine erfaringer, overvejelser og oplevelser med andre i min periode fra sommeren 2006 og frem.

Monday, February 12, 2007

2 x besøg!!!










Byvandringer, service, lufthavn, byvandring, service på hotelelr og endnu en tur til flypladsen og byvandring og pludselig en sms.. En veninde fra guideskolen informerede at hun ville komme dagen efter og havde fundet en billig billet. Et meget spontant besøg fra Pia og en skøn ug med dejligt samvær og en masse hjælp på jobbet. Vi var bl.a. en tur på Teide og Pia nåede samtidigt at møde min mor, da hun kom d. 4. februar. Det har været utrolig skønt med besøg og underligt at det ren faktisk var MIG, som skulel vise min mor rundt i et område og ø, som var ukendt for hende. Rigtig dejlig tid vi havde sammen og jeg fik også taget mor med på en tur til Teide og lidt rundt på øen. Det gør det også meget lettere at fortælle om hvor jeg er og hvad jeg laver, når jeg mailer og taler med mor.
Pia, veninden, fik et opkald fra hovedkontoret i Danmark, og det viste sig at hun fik tilbudt job her på Tenerife, blot på den sydlige del af øen. Det var jo hel vildt at hun fik den nyhed, så Pia var blot hjemme i en uge, for at sige farvel og få pakket sine ting, og så kommer hun i morgen og skal begynde med at arbejde som guide og være en af mine kollegaer.
Desuden komemr der to piger mere udover Pia i morgen, også fra guideskolen, som også har fået job på syd-delen, så der er efterhånden mange kendte ansigter og ser frem til at bruge nogle fridage med vennerne i syd.

Ellers er det begyndt a blive lidt varmere her nede og får en del ros for det arbejde jeg laver af mine gæster. Det er fedt, når man får noget feedback på ens arbejde, og vi har faktisk også haft en slags konkurrence kørende. Det gik ud på at få lejet så mange biler ud som man kunne på 14 dage, og vinderen ville få et gavekort på 350 danske kroner (50 ¢) til en elektronik forretning. OG JEG VANDT KONKURRENCEN!!! Jeg fik lejet otte biler ud og har nu et gavekort som skal udnyttes. FEDT!!

Billederne er fra besøget mens Pia var her, og fra Puerto de la Cruz, og af mig på arbejde til en af de sedvanlige byvandringer.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home