Amandas blog

En blog hvor jeg vil dele mine erfaringer, overvejelser og oplevelser med andre i min periode fra sommeren 2006 og frem.

Sunday, December 17, 2006

3. søndag i advent og ca. 30 grader





Billede et er af mig foran "Colombus ægget" på øen La Gomera.
Billede to er et udsigtsbillede fra La Gomera, hvor man kan se palmer der vokser overalt på bjergene, terrasser, atlanterhavet og længst væk kan man se Tenerife med Teide bjerget.
Billede tre er af havnen i Los Crisitanos. Byen hvor katamaranen sejlede fra, da vi skulle til La Gomera.


Var på flypladsen i dag for at se hvordan det hele forgår i lufthavnen, når man skal tage i mod gaester og sende dem afsted i busser og få dem hen til de rigtige, for at de kommer hen til deres hoteller osv. Der var knald på og bare i dag kom der 7500 skandinaviske gaester til Tenerife med My Travels selvskabet. (Hel vildt.. og så er der også alle andre selvskaber så som Apollo, Star tours, Sol reisor osv, som ikke er regnet med).
Det var ca. 33 grader på flypladsen i syd og generelt har vejret bare vaeret fantastisk i dag, da vi havde ca. 28 grader på Nordsiden af oeen. Skoent!

Var retur lidt i tre og tog da videre til Loro Park, som er en af Europas størte dyreparker med delfin, søløve og spækhukker shows og over 200 forskellige papegøjer.. Det var en dejlig eftermiddag i parken og efterfoelgende fik jeg mit ugeskema for naeste uge, hvor jeg har min foerste EGEN sendebus OG afrejse transfer OG skal tage i mod gaester på flypladsen og på den måde OGSÅ har min foerste ankomst transfer på tirsdag, så det er bare VIRKELIG spaendende..

I dag har jeg også fået min uniform så, det er bare rigtig maerkeligt at skulle se sig selv som "rigtig" autoritet. Det kommer garanteret til at foeles helt anderledes når man får den på. ;)

Hvis man har lyst til at sende et brev til mig, så er det billigste at sende det via CO-mail, hvilket vil sige at man tager ind til Nansensgade på My Travls Hovedkontor i KBH og aflevere brevet med mit navn, Tenereife og PUE skrevet på. Det er gratis og det er hurtigst, da brevet kommer med My Travels Airways (My Travels egne fly).
De tager kun i mod breve, så hvis man skal sende noget som er lidt stoerre, så er det på denne her adresse via postvaesnet:

Amanda Rico Abildskov
My Travel Norchern Europe
Calle Puerto Viejo
Florida Plaza, local 10-12
38400 Puerto de la cruz
Tenerife - SPAIN

Jeg var ellers på en fantastisk tur i går til oeen La Gomera hvor jeg tog en masse billeder og så en fantastisk natur, som jeg aldrig har set noget andet sted foer. Så smukt og utrolig.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home