Amandas blog

En blog hvor jeg vil dele mine erfaringer, overvejelser og oplevelser med andre i min periode fra sommeren 2006 og frem.

Monday, November 27, 2006

Generelt inden eksamen.




For hver dag der går, jo gladere er jeg for at være her og jo mere motiverende er det for mig. Har opført cabaret, som har været så grænseoverskridende for mig, på en positiv måde, og jeg er bare steget så mange grader. Helt vildt.
Solen skinner stadig, (men det er altså ikke varmt), det er bare lækkert at solen er fremme for det betyder også meget (for mig) og præger humøret.
I dag kl. 14 skal jeg op til eksamen i velkomstmøde og halvdelen af holdet er oppe nu, så vi andre slapper lidt af indtil vi skal op. Føler jeg er godt forberedt, og har styr på det. Mit ”svage punkt” er at huske alle informationerne. Jeg har styr på alt andet, så jeg er lidt spændt på det. Karakteren bliver offentliggjort i aften og i morgen får vi feedback.

1 Comments:

At Monday, November 27, 2006 2:26:00 AM, Blogger Pi said...

Hey Manly

Ih, jeg er bare så imponeret over dig! Jeg skal ellers love for, at du får én på opleveren :o) Jeg følger ivrigt med i dine indlæg og glæder mig til at høre mere... Jeg har selv ladet mig inspirere og har oprettet en blog på myspace86.blogspot.com :o)

Take care..

 

Post a Comment

<< Home