Amandas blog

En blog hvor jeg vil dele mine erfaringer, overvejelser og oplevelser med andre i min periode fra sommeren 2006 og frem.

Wednesday, November 01, 2006

Danmark - Sept. 06

Jeg kom til Danmark d. 28. sept.

Jeg fik mere eller mindre et chok ved ankomst pga vejreskift og få dage efter lå jeg syg.
Virkelig træls.
Gik i krig med at finde et job og jeg søgte en masse steder.
En dag skulle jeg hente skruer i IKEA, og så var jeg til direkte jobsamtale hos IKEAs kundeservice chef og hun var
positiv over mig på trods af min alder m.m.
Hun ville have mit CV.. så.. Lige efter IKEA var jeg ved MC donalds, da
Josephine (en veninde) er begyndt på job dér og ville lige hilse..
Der var så også en seddel om.. “vil du være en af vores kollegaer” agtig
seddel.. så jeg udfyldte også lige en job ansøgning dér..

-----

I mellemtiden har jeg så fået job hos Mac Donalds i Gentofte, hvor der er massre af gang i.
Unge medarbejdere og total teamwork. Arnejdsklimaet har været lidt blandet, da gulvene er meget glatte pga. al den friture, hvilket også gør, at jeg har haft noget vejrtræknings problemer.. så.. Heldigt at det kun har været job til Oktober måned og så må jeg tage den der fra..

Til dem som ikke ved det endnu, så har jeg sagt ja til guide uddannelsen
gennem MyTravel, så jeg rejser igen d. 4 november og returnerer igen d. 22.
december 2006. (og derfor er jeg kun på mac donalds i en måned)

Jeg har fået brev fra My Travel, hvor der står flere detaljer om selve
uddannelsen og om rejsen og hvad man skal have med og hvad man ikke må under
opholdet osv osv.. så.. Det har været godt at læse for nu ved jeg lidt mere
om hvad det er jeg har sagt ja til, og nu glæder jeg mig faktisk til at
skulle afsted..
Hotellet på Mallorca hedder Sunwing Resort i Alcudia.. Man kan se billeder
på google og på www.sunwing.dk

Ikke mere her fra.. jeg vil smutte i seng så jeg kan være frisk til min
fjerde arbejdsdag på MC D... ha ha.

-Manda

0 Comments:

Post a Comment

<< Home