Amandas blog

En blog hvor jeg vil dele mine erfaringer, overvejelser og oplevelser med andre i min periode fra sommeren 2006 og frem.

Wednesday, November 01, 2006

Spanien 7 - sept. 06



- De sidste par dage i Zaragoza var dejlige.. Jeg mødte min tidligere
sambo(Masako.. den japanske pige, som Teresa og jeg mødte i Sevilla) i
Zaragoza ved et tilfælde, da vi begge var på nettet samtidig og fik hurtig
skrevet mit spanske mob nr. til hende, så hun kunne ringe til mig, hvilket
hun gjorde og så mødtes vi midt i Zaragoza på Plaza España..
Vi var i biografen sammen og så ALATRISTE, som jeg skrev jeg vilel se med
Viggo Mortensen, og den var vild fed..

Tirsdag d. 26 var jeg på en endagstur til Jaca.. en mindre by i Nordspanien
i Pyrenærene.. tog alene der op i bus og nød at se hvordan landskabet
forandrede sig og byen var fyldt med hostels og pilgrimshjem.. der var
pilgrims muslinger mange steder i byen og byen adskildte sig meget fra andre
spanske byer og husene ligndte mere lejligheder fra nogle
skisportsområder... (det skal lige siges at det ren faktisk ER et ski område
om vinteren)..
Det var en god dag og senere om aftenen mødtes jeg med Masako igen og spiste
tapas, sammen med en fransk pige, som også boede på herberget. hende lærte
vi så at kende, og den allersidste aften jeg var i Zaragoza spiste vi alle
tre middag sammen med to tjekkiske piger, som lige var ankommet til
Spanien..
Ret sjov blanding af tøser.. DK/Spanien, Japan, Frankrig og Tjekkiet..
hhmm....

- Manda

0 Comments:

Post a Comment

<< Home