Amandas blog

En blog hvor jeg vil dele mine erfaringer, overvejelser og oplevelser med andre i min periode fra sommeren 2006 og frem.

Wednesday, November 01, 2006

Spanien 4 - Sept. 06

Hej igen..

Det viser sig at teresa stadig er syg og har halsbetaendelse, saa hun ville
hjem igen til landsbyen.. det er heller ikke sjovt at rejse rundt hvis man
er syg, saa jeg forstaar det godt.
Jeg fulgte hende til st. i morges og jeg bliver endnu en dag i sevilla saa
jeg kan naa at se det sidste jeg gerne vil opleve og saa tager jeg videre i
morgen.. Ved ikke hvor..
Teresa og jeg har haft det fedt sammen og grint meget osv.... og samtidig
var det til tider svaert for mig at sige fra i nogle situationer, og saa var
jeg den egoistiske og den med daarlig educación osv.. det tog jeg helt
roligt.. saa.. paa den maade tror jeg ogsaa jeg faar en del ud af at se ting
alene og goere de ting jeg vil paa de tidspunkter jeg vil... nogle gange kan
det ogsaa vaere svaert at tage hensyn til hinanden hele tiden osv.. saa det
er helt ok.

Her er 34 grader og jeg har smurgt mig en bocadillo, som jeg vil spise ved
guadalquivirfloden og derefter se Reales Alcazares.Det er et palads opkaldt
efter kong Pedro d. 1 og er fra 1300 tallet. Til paladset er der tilhoerende
fontaener, haver, terrasser, pavillioner,der er enorme buer og gobeliner fra
1500 tallet og paladset er generelt bygget i mudéjar stilen.. (maurisk
stil).. glaeder mig til at se det..
Pas paa jer selv..

Mailer snart igen naar jeg er rejst fra sevilla..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home