Amandas blog

En blog hvor jeg vil dele mine erfaringer, overvejelser og oplevelser med andre i min periode fra sommeren 2006 og frem.

Wednesday, November 01, 2006

DK - Inden Mallorca.



Mit nye look :)

Nåh... så er det virkelig lige om snart at jeg rejser til Mallorca.
Jeg skal være væk indtil d. 22. december 06 og jeg har besluttet mig for at tage en Guide uddannelse igennem MyTravel.
Jeg er meget spændt på uddannelsen og på alle de ting jeg komemr til at opleve.
Har aldrig selv været på Mallorca, så det bliver en oplevelse i sig selv at komme ud på en af Spaniens øer, da jeg altid har besøgt fastlandet.
Kufferten er hentet og alle de praktiske ting er på plads..
Nu skal kufferten blot pakkes og så afsted.

Har lige modtaget et brev i dag fra MyTravel, og til den store forbavselse, så er datoen åbenbart ændret, hvilket vil sige at jeg rejser d. 5. nov (søndag) i stedet for lørdag.. så.. Blev ringet op af MyTravel da de ville sikrer sig at jeg havde set den ændrede dato... så får jeg jo bare endnu en dag i DK..

Selve kurset foregår på et hotel i Alcudia, (nordøst siden af øen), hvor man skal dele lejlighed med en anden.
Der er løbende eksaminer og prøver i løbet af kurset og jeg glæder mig til at komme til at lære noget fagligt igen,
og dét at få noget decideret undervisning.

- - - - - - - - - - - - -

Hola.
Un saludo de Dinamarca antes de que me voy a Mallorca donde voy a hacer un curso para educarme de guía turística.
Estoy preparando la maleta y averiguando lo qu me hace falta etc.
Un saludo de Amanda...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home