Amandas blog

En blog hvor jeg vil dele mine erfaringer, overvejelser og oplevelser med andre i min periode fra sommeren 2006 og frem.

Wednesday, November 08, 2006

Indtryk, sol, Undervisning...




Alcudia onsdag d. 8 november 2006

Vi skulle møde til time allerede kl. syv. Solen var ikke engang stået op på det tidspunkt. Timen hed ”morgenfriskeren”, hvilket betød at vi skulle have morgen gymnastik. Der kom en fitness/aerobic instruktør og vi mødtes alle på stranden. Der var en højtaler med og der stod vi ellers 60 elever på stranden omringet af palmer og lavede morgengymnastik. Det var en fed måde at komme op på og bagefter var jeg bare rigtig sulten så jeg tog for mig til morgenbuffeten.
Indtil nu er jeg rigtig glad for min beslutning og har allerede lært en del. Middelhavet, swimmingpool, kæmpe strand, søde mennsker, god mad, dejligt sted.. ja jeg har ikke noget at brokke mig over..

Hvis der er nogen som vil skrive et brev eller i kontakt med mig, så er adressen :

Amanda Rico (1102)
Sunwing Resort Alcudia
(Nuevas Palmeras)
Calle Minerva 15
E-07400 Badia d'Alcudia
Mallorca - SPAIN

- Der er også den service, så vi har tlf på vaerelset.
Man ringer til 0034 971 89 14 50 og beder om at blive stilt om til mit vaerelses nummer som er 1102.

Sunwing Resort har desuden er hjemmeside hvor der kan laeses om stedet og alle faciliteterne : http://hyd.guestnet.int/



Alcudia tirsdag d. 7. november 2006


Mange havde lidt tømmer mænd denne dag efter den meget festlige aften dagen før... he he.
I går skulle vi præsenterer os selv overfor alle de 59 andre gæster og lærerne. Vi skulle gå op og tale om os selv i 3 min i mikrofon.. Nogle var meget nervøse og andre kastede sig ud i det. Elever skulle selv rejse sig på egen initiativ og selv bestemme hvem der skulle gå op til mikrofonen. Jeg gik op ca. Som den syvende og var virkelig nervøs inden jeg greb den mikrofon. Samtidig tænkte jeg at jeg jo nok ikke vil dø af det og det værste der kunne ske ville være hvis man tabte mikrofonen, ens bukser revnede osv.. så.. (og hvor stor sandsynlighed er der lige for at det ville ske ;) ?
Jeg gik der op og var hel rolig og blev meget overrasket over hvor ufarligt det var og hvor hurtigt tre min egentlig kan gå, hvis man da blot har noget at fortælle.
Vi lavede gruppearbejde på tværs af svenskere, nordmænd og danskere oså man er helt hjernevasket af skandinavisk.
Efter time var vi en flok på ca. Ti danskere som gik til selve Alcudia havn og så på alle de lukkede butikker.. (butikkerne lukkede tidligere end forventet).. Det var en god gåtur hvor vi kom tættere på hinanden og endte med aftensmad på spansk restaurant.. Rigtig hyggeligt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home