Amandas blog

En blog hvor jeg vil dele mine erfaringer, overvejelser og oplevelser med andre i min periode fra sommeren 2006 og frem.

Friday, December 15, 2006

Tenerife rundt i bil









I dag har jeg vaeret på skattejagt i bil sammen med en finsk pige. Hendes koerekort er ikke gyldigt, så det er mig som har koert bilen hele dagen.
Vi skulle bl.a. på hovedkontoret i Playas de las America på syd siden af oeen og efterfoelgende skulle vi rundt til forskellige byer og finde info om bl.a. busser, indbyggere, symboler, hvad byerne er kendt for, lokaliteter, historisk viden og guanchoerne som levede her på oeen for mange år siden osv osv.. virkelig fed dag og skoent at koere bil igen. Fed oplevelse at koere i bjerge, stejle skråninger og skulle parallel parkeringer midt på bakker osv.. Virkelig stolt af mig selv og anede ikke jeg var så hardcore... ha ha.. (jeg pudser lige glorien)

Fik bl.a. mit spanske MyTravel mobil nr, som jeg bruger fra nu af og det vil vaere det nummer som jeg er til at traeffe på fra nu af.

Nummeret er + 34 64 66 10 421

Jeg har det elelrs fint og har skrevet under på kontrakten i dag, så nu er det ligesom blevet mere rigtigt for mig og helt virkeligt, og denne travle hverdag som jeg har, kan jeg vidst bare vaere forberedt på i det daglige også. Alt okay og er bare traet efter en lang dag i bil.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home