Amandas blog

En blog hvor jeg vil dele mine erfaringer, overvejelser og oplevelser med andre i min periode fra sommeren 2006 og frem.

Tuesday, December 19, 2006

Første arbejdsdag





Billederne er fra Loro Parque, som jeg besøgte søndags og det længe ventede billede af Frk. Rico i sin uniform.

Det er blevet tirsdag, hvilket betyder at jeg har haft første arbejdsdag i dag. Det har været Så spændende at komme ud i "The real life" og det er "jo" noget helt andet i forhold til eksamenerne på skolen, da vi har over en times køretur til og fra lufthavnen. Det var virkelig sjovt og i morges havde ejg min første sendebus inden jeg havde afrejse TRF (transfer). Emilia, min service chef, kørte med i min bus, for hun skulle på juleferie i Finland, så jeg gispede lige en ekstra gang, da hun skulle køre i MIN bus til min første TRF. ha ha..

Da vi kom ud af bussen og gæsterne var sendt godt afsted, så roste Emilia mig meget, og sagde at det var "jette bra og fint", og at jeg var dygtig, og at hun havde ikke regnet med at min første TRF ville gå så godt.. (Ville blot lige dele rosen med jer, da I lærere, har haft kæmpe inflydelse på dette, så tak!!)

Få timer efter havde jeg så også en ankomst TRF, og da der var så meget kaos i lufthavnen, så skulel jeg pludselig være miss Tjæreborg, såd det var ret skægt. (Og egentlig lidt fedt, at man kun skulle koncentrere sig om en "slags" gæster".
Af en elelr anden grund var der ikke vlkm. materiale i min bus og ingen vidste noget, så jeg fik navn og hotel værelses nr. på alle mine 35 gæster, og så pakker jeg vlkm. materiale til dem i aften og så får de det i morgen på service, når jeg skal rundt på hotellerne..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home