Amandas blog

En blog hvor jeg vil dele mine erfaringer, overvejelser og oplevelser med andre i min periode fra sommeren 2006 og frem.

Tuesday, February 27, 2007

Karneval i Santa Cruz

I aften skal vi alle til Santa Cruz, og talte faktisk med nogle spaniere i går, som er her fra Puerto. De fortalte de ALDRIG havde været i Santa Cruz til Carnaval, da det åbenbart for hvert år sker flere og flere ting. Vi skal passe godt på hinanden, og det er vel ligesom mange af pueblo folkene aldrig har været til feria i Malaga, pga af rygter osv.
Folk taler om at klæde sig lidt ud og finde på noget, og dem fra syd har decideret Sunwing Resort, så de har masser af udklædning de kan låne fra deres musicals osv, men det har vi ikke, så vi kan vælge om vi vil give 8 € for en paryk og endnu flere penge, hvis vi vil have et kostume.... hhmm.. øv.
Nåh, men under alle omstændigheder, så tror jeg det bliver en oplevelse at se verdens næststørste karneval og få lov til at opleve det bare for "one night" (Hvem ved.. måske to, hvis Marie og jeg tager der ind en dag?)
Marie kommer snart, glæder mig, vi har faktisk ikke set hinanden rigtigt siden sidste sommer. Hun har været i London et halvt år og det bliver sjovt at høre om.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home