Amandas blog

En blog hvor jeg vil dele mine erfaringer, overvejelser og oplevelser med andre i min periode fra sommeren 2006 og frem.

Sunday, April 22, 2007

Seks år siden jeg blev konfirmeret



I dag er første arbejdsdag og første dag i de nye uniformer. De er SÅ fine og noget mere proffesionelt end de uniformer vi havde på Tenerife. Pga hele My Travel koncernen er ved at skifte logo til "Service blomsten", og at det nye koncept "Sun Garden" er startet op for denne her sommer, så er alle logoer skiftet ud, nye uniformer, nye posters osv osv.

Det her er logoet for Sun Garden konceptet :



Var på mit hotel i morges (Sun Park Garden. Se link ude til højre), og så kollegaernes svenske velkomstmøde og observerede mens jeg skrev en masse ting ned. Det er de første gæster som ankom i går aftes, som er de første på hotellet her for sommersæsonen og det er fint at det hele starter langsomt op, så man ikke pludselig har 200 gæster eller mere til at starte med.
Her klokken 16:00 har vi en aktivitet og efterfølgende service på hotellet, hvis der er nogen som har brug for hjælp, råd, booke en billet osv. Og sidst men ikke mindst har vi MINIDISCO for børnene i aften, så det bliver morsomt. I sær fordi der kun er fem børn på hotellet. Vi håber da de har lyst til at komme og vil være med.
I går gjorde vi hele "open House" lokalet klart og fik sat alle tingene på plads. Vi ordnede et hyggehjørne hvor børn og forældre kan se på film, en afdeling hvor der er mulighed for at tegne osv osv.

Det er koldt og overskyet i dag, så måske ikke den bedste start for de nyankomne gæster. Håber det bliver bedre, for hvis vejret er godt, så er gæsterne tilfredse, og så har vi færre utilfredse gæster osv osv.
Har fået skema for næste uge, og det viser sig at jeg har fri i morgen, så vi er nogle stykker som har aftalt at opleve bylivet "by nihgt" i aften her i Alanya.
Det er også i aften/nat min sambo kommer. Det er en norsk pige, så nu må vi se hvem hun er osv. Spændende!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home