Amandas blog

En blog hvor jeg vil dele mine erfaringer, overvejelser og oplevelser med andre i min periode fra sommeren 2006 og frem.

Saturday, May 05, 2007

Massage og lufthavn

Så er dagen kommet, hvor danskerne ankommer til Alanya. Jeg skal i lufthavnen i aften og har første pick up om en time. Jeg skal tilbage til Alanya med gæsterne fra Billund, og i morgen er det så jeg skal have to velkomstmøder.... ALENE!
Først holder ejg mødet på mit eget hotel klokken halv ti og så klokken elleve på hotel Villa Moonflower.
Ud over at have læst lidt på velkomstmødet i dag, så har jeg haft service på hotellet, fik sagt farvel til alle nordmændene, spillet fodbold og fik massage af massøren på Sun Park Garden og det var bare lækkert. Lige hvad jeg trængte til og hun var virkelig dygtig.

Ellers har det været en slags halv fridag, hvor jeg fik frokost på taget og solede mig i en time, så nu er jeg halvrød-brun, for jeg brugte selvfølgelig ikke solcreme.

I morgen aften har vi partnermiddag igen hvor alle guider og agenterne fra Astral (vores lokale personale og lokalguider) også skal med ud og spise. Måske det bliver til en lille bytur efterfølgende, da der er nogle som har fri om mandagen.

Ser frem til at have dansk transfer-bus i aften / nat og ren faktisk have "danske gæster". Nu har jeg trods alt også kun haft kontakt med norske, svenske og tyrkiske mennesker i en måned ca.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home