Amandas blog

En blog hvor jeg vil dele mine erfaringer, overvejelser og oplevelser med andre i min periode fra sommeren 2006 og frem.

Sunday, May 20, 2007

Fridag med bådtur

FREDAG (18. Maj)

Fridag og det var bare en dag jeg havde set frem til.
Jeg valgte at tage med på vores udflugt til Manavgat. (Bådtur med sol og bad).
Hanne og Christoffer skulle med på turen for at se den, så jeg tog med for at slappe af og for at komme ud af Alanya. Jeg vidste, at hvis jeg blev hjemme, så ville det være en dovnedag med film og rengøring hjemme osv, så det var fint jeg tog af sted.

Hanne og jeg foran båeden :



Det var alt i alt en dag med hyggeligt samvær, sol, badning i middelhavet, beachvolley med lokalguiderne, mere sol, god frokost og sidst men ikke mindst en fed tur på vandscooter.
Det var anden gang i mit liv jeg prøvede vandscooter. Første gang var i Bulgarien på en charterferie med Anne, en veninde.
Det var så god en dag, så jeg var hel høj da jeg kom hjem og fandt ud af, at jeg havde fået rigeligt med sol.
En dag hvor jeg havde fået samlet energi og motivation til lørdagens arbejdsdag, hvor jeg var i lufthavnen om aftenen og utroligt nok kom hjem igen som den første guide fra lufthavnen.

Rahmi (lokalguide) og jeg som kører på vandscooter :



Det blev lige fikset at vi kunne køre sammen gratis, for argumentationen lød, at jeg var guide og "blev nød til" at prøve det, for at kunne anbefale det til mine gæster ;-)
I LOVE IT!!! Det er så fedt at køre på vandscooter.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home